ساعات کاری : 10:00 تا 18:00 عصر

تهران،ولنجک

09300684858

لوگو تایپ

نماد نوشتاری
از ۳۹۹/۰۰۰ تومان

 

پلان یک : مناسب برای فروشگاه ها و کسب و کارهای کوچک

  • ۲ طرح اولیه +تحویل ۵ روزه + ویرایش نامحدود جزئیات طرح های ارائه شده
  • (۳۹۹/۰۰۰ تومان)

پلن دو : مخصوص شرکتها و موسساتی که قصد دارند در آینده کسب و کار خود را گسترش دهند

  • ۳ طرح اولیه + تحویل ۷ روزه + ویرایش نامحدود جزئیات + ( هدیه ویژه : طراحی کارت ویزیت)
  • (۴۹۹/۰۰۰ تومان)

پلن سه : پکیج مناسب خلق برند

  • ۵ طرح اولیه + تحویل ۱۰ روزه + ویرایش نامحدود جزئیات و کلیات ( هدیه ویژه : طراحی کارت ویزیت و امکان ارائه طرح های جدید )
  • (۶۹۹/۰۰۰ تومان)

لوگو

نماد تصویری
از ۳۹۹/۰۰۰ تومان

پلان یک : مناسب برای فروشگاه ها و کسب و کارهای کوچک

  • ۲ طرح اولیه +تحویل ۵ روزه + ویرایش نامحدود جزئیات طرح های ارائه شده
  • (۳۹۹/۰۰۰ تومان)

پلن دو : مخصوص شرکتها و موسساتی که قصد دارند در آینده کسب و کار خود را گسترش دهند

  • ۳ طرح اولیه + تحویل ۷ روزه + ویرایش نامحدود جزئیات + ( هدیه ویژه : طراحی کارت ویزیت)
  • (۴۹۹/۰۰۰ تومان)

پلن سه : پکیج مناسب خلق برند

  • ۵ طرح اولیه + تحویل ۱۰ روزه + ویرایش نامحدود جزئیات و کلیات ( هدیه ویژه : طراحی کارت ویزیت و امکان ارائه طرح های جدید )
  • (۶۹۹/۰۰۰ تومان)

ترکیبی

تصویری و نوشتاری
از ۵۹۹/۰۰۰ تومان

پلان یک : مناسب برای فروشگاه ها و کسب و کارهای کوچک

  • ۲ طرح اولیه +تحویل ۵ روزه + ویرایش نامحدود جزئیات طرح های ارائه شده
  • (۵۹۹/۰۰۰ تومان)

پلن دو : مخصوص شرکتها و موسساتی که قصد دارند در آینده کسب و کار خود را گسترش دهند

  • ۳ طرح اولیه + تحویل ۷ روزه + ویرایش نامحدود جزئیات + ( هدیه ویژه : طراحی کارت ویزیت)
  • (۶۹۹/۰۰۰ تومان)

پلن سه : پکیج مناسب خلق برند

  • ۵ طرح اولیه + تحویل ۱۰ روزه + ویرایش نامحدود جزئیات و کلیات ( هدیه ویژه : طراحی کارت ویزیت و امکان ارائه طرح های جدید )
  • (۹۹۹/۰۰۰ تومان)

اصول انتخاب نام و لوگو

اهمیت لوگو در برندینک

به گفته یک سایت‌ بازاریابی (marketectsinc.com)، لوگو موثرترین ابزار برندینگ است تا بتوانید هویت برند خود را در بازار بسازید. اگر لوگوی شما بتواند پیامتان را بطور موثر و گیرا منتقل کند، کمک می‌کند برای کسب‌وکار خود هویتی منحصر به فرد خلق کنید. فراموش نکنید لوگوها بر روی تمامی ابزارهای بازاریابی از جمله وبسایت، کارت تجاری، نوشت افزار و بروشورها چاپ می‌شوند. با این حضور گسترده، مخاطب کم کم به لوگوی شما و نهایتا به کیفیت بالای محصولات و خدمات وابسته می‌گردد پس لوگو قدرتمندترین روش خلق هویت برند باقی می‌ماند.

نکات راهنما در انتخاب نام برند و کسب و کار

دسته بندی بالا نشان دهنده­ ی انواع مختلف نگرش جهت انتخاب نام­ برای برند است. نام همچون سایر عناصر برند باید براساس شش معیار اصلی انتخاب شود.
معیار های اصلی انتخاب نام یک برند عبارتند از:

قابل نگارش به سایر زبانها
بیانگر امتیازات محصول
راحتی در تلفظ
مختصر و مفید
متمایز
قانونی و قابل ثبت بودن آن نام